maandag 1 augustus 2016

Tips om school niet te haten

Over een paar weken begint school weer. En school is niet altijd even leuk. Sterker nog, we HATEN het! Maar toch moeten we gewoon naar school dus ik ga een paar tips geven om school niet te haten. Terwijl ik dit artikel schrijf is het kwart voor 5 in de ochtend omdat ik niks beters te doen heb haha.

1. Oke, doe ALTIJD kleding aan waarin jij je goed voelt. Want als je je look niet leuk vind dan waarschijnlijk ook je hele dag niet. Doe iets comfortabels aan maar wat ook nog een beetje cute is.

2. Koop leuke nieuwe schoolspullen. Als je gewoon alles hebt en helemaal geordend bent heb je er vast ook veel meer zin in!

3. Dit klinkt misschien echt heel suf maar werk gewoon mee in de les en probeer gemotiveerd te zijn. Want geloof me het is echt veel leuker als je weet waarover alles gaat.


4. Hou een dagboek bij. Schrijf allemaal dingen op die je op school of in je leven meemaakt en dat kan je later nog altijd terug lezen. Ik hou zelf ook een dagboek bij en het is echt zo leuk om alles terug te lezen. Ik heb er ook allemaal dingen van 3 jaar geleden er in staan!

5. Maak een grote lekkere lunch of neem gewoon iets lekkers mee voor in de pauze. Daardoor krijg je er veel meer zin in.

6. Sta op tijd op en heb gewoon een goede ochtend zonder haast of zo. Dan zal je dag echt veel beter zijn. En luister ook gewoon leuk muziek in de bus of op de fiets :)

Dit waren mijn tips! x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten