donderdag 4 augustus 2016

Everyday make-up

Hey vandaag laat ik mijn everyday look zien. Ik heb dit 2 jaar geleden ook een keer gedaan maar het was echt heel erg lelijk haha. Het was echt veel te veel en m'n wenkbrauwen zagen er niet uit, dus ik dacht dat het wel weer tijd was voor een update omdat het zo veranderd is.





 
 Voor het gezicht gebruik ik eerst mijn cc cream van loreal en die breng ik aan met een beautyblender van catrice. Ik raad echt een andere aan want deze is echt slecht en hij is heel hard, als ik mijn best ermee doe gaat het nog wel. En voor mijn concealer gebruik ik er een van garnier. En die is echt super goed hij blijft heel lang zitten!

Ik gebruik een vloeibare bronzer van lancaster voor een sunkissed look en om een beetje vorm in mijn gezicht te brengen. Voor de blush gebruik ik een matte blush van catrice en ook een highlighter van catrice! Ik ben echt gek op highlighter. En voor de rest poeder ik het allemaal af met een etos poeder!

Wenkbrauwen zijn echt een must voor mij tegenwoordig! Als ze niet goed zitten is m'n dag echt niet goed haha. Ik wil ze in met het catrice wenkbrauw setje en maak ze nog wat voller met een hema wenkbrauw potlood. En meestel omlijn ik ze nog met wat concealer.

Voor mijn lippen gebruik ik een lip potlood van essence in soft berry. en een lipstick van essence in barely there! Ik hou echt van bruin/paars achtige lipkleuren met mooie brows en voor de rest een beetje een naturel look. Ahh love it!

En dit was het wat ik meestal met mijn make-up doe. Soms doe ik nog een winged eyeliner maar dat ligt er aan. Dit was mijn artikel x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten