maandag 1 augustus 2016

summer outfits

Hey ik ben een tijdje weg geweest! Dat kwam omdat ik niet meer zo goed wist wat ik wou en ik had het best wel druk met m'n leven. Maar ik heb nu weer zin om artikels te gaan maken en om te gaan bloggen! Ik wil graag mijn outfits laten zien die ik bij elkaar heb gezocht. Ik vind dat heel erg leuk om te doen!


Deze outfit is meer geschikt voor het slechte weer. Ik vind deze outfit echt super cute voor in de herfst! De trui is van de mannen afdeling bij de new yorker, de broek komt van de bershka, het jasje komt van de new look en de schoenen zijn van dr. martens.

Deze outfit is echt heel erg meisjesachtig en ik vind m echt super leuk! Deze outfit is perfect voor zomerdagen ook al is het de laatste tijd niet zulk mooi weer haha. De top komt van de tally weijl, het rokje komt van de forever 21, het tasje van de primark en de schoenen zijn adidas superstars.

Deze outfit vind ik ook heel leuk en is ook heel erg mijn stijl. Deze outfit is echt heel erg geschikt voor op een lazy zomerdag! De kimono is van de forever 21 en het jurkje ook!

zo, dit waren mijn outfits! Ik vind het echt super leuk om te doen en ik denk dat ik dit elk seizoen ga doen! x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten