vrijdag 29 januari 2016

Aangetrokken door de buitenlucht.

 Ik en shakira gingen op deze dag naar de Albert Theijn. We maakte deze foto en het is goals. Dit was echt zo'n dag dat we de hele tijd naar buiten gingen oprotten. We hebben serieus iets van 50 jaar buiten zitten hangen bij een vijvertje met koude kutbeesten.



 Ik heb mijn haar echt niet gekruld hoor. Ik irriteer me echt dood aan al dat krullen en vind het helemaal niet zo leuk en het is slecht voor je haar. Ik vind het wel echt super mooi maar ik vin d het gewoon niet leuk om het te doen en het duurt iets van 50 jaar totdat het eindelijk klaar is! En ik krijg gewoon zjnoen van het idee om elke dag te krullen BLIJF VAN JE HAAR AF!!!!


 Bij de Albert Theijn hebben ik en Shakira echt hipster dingen gekocht man. (Nee gwn niet.) We hebben citroen munt water gekocht en salty caramel fudge. (en dat is echt heel erg lekker!)

Ja kijk hier wordt ik blij van.
We gingen ook kinderen irriteren door te zeggen dat wij lekker geen school hebben en hun lekker wel en te doen alsof wij een beter leven hebben!

 
 We gingen ook bij de turk een skeere lolly halen van 25 cent. En we gingen even op onze pennyboard maar volgens mij heb ik het verleerd maar ik van de lente er even eens lekker op oefenen! En omdat ik me een beetje irriteerde aan mezelf ging ik als straf naar kungfu. IK GA NOOIT MEER HOOR IK ZAT ONDER DE ZJNOEN TOEN IK TERUG KWAM!!!!

doei.






Geen opmerkingen:

Een reactie posten